2015 - 2021 Высшее образование - специалитет, магистратура: Самарский национальный исследовательский университет имени академика С.П.Королева, ГАОУ Астраханской области СПО "Черноярский губернский колледж" Астраханская область, Черноярский район, село Соленое Займище, улица Степная, 2а Россия, обл. Астраханская (30), р-н Черноярский, с. Соленое Займище
2021 Высшее образование - специалитет, магистратура: Самарский национальный исследовательский университет имени академика С.П. Королева , Самарский университет
2023
1Matveev V.N., Goriachkin E.S., Popov G.M. etc. The features of design calculation stages of parameters of flow path of cascade compressor of twin shaft gas turbine engine core on base of 1d and 2d dimensional models of their working process // Proceedings of the International Conference on Simulation and Modeling Methodologies, Technologies and Applications. — 2023. — Vol. 1. — P. 225-233
2Volkov A., Matveev V., Baturin O. etc. Finding Recommendations for Selecting Numerical Model Settings for Efficient Simulation of the Working Process of an Axial Turbine Blade with Convective Cooling // Lecture Notes in Mechanical Engineering. — 2023. — P. 37-55
2022
1Popov G.M., Volkov A.A., Baturin O.V. etc. Numerical Model of the Axial Turbine Blade Cooling Process // GPPS Xi'an21. — 2022. —
2021
1Kudryashov Ivan Aleksandrovich, Popov G.M., Goryachkin E.S.Исследование влияния многорежимности газотурбинного двигателя на характеристики осевого компрессора // 20th International Conference “Aviation and Cosmonautics” (AviaSpace2021). 22-26 November 2021. Moscow. Abstracts. — 2021. — P. 120-121
2Popov G.M., Volkov A.A., Kudryashov I.A. etc. Search for Rational Settings of a Numerical Model of for Studying Film Cooling in Axial Turbines // 2021 International Scientific and Technical Engine Conference (EC). — 2021. — P. 1-5
3Kharitonova Anna Alekseevna, Kudryashov I.A., Goryachkin E.S.АНАЛИЗ ВЛИЯНИЯ РЕЖИМА РАБОТЫ ДВИГАТЕЛЯ НА ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСЕВОГО КОМПРЕССОРА // Международная молодёжная научная конференция «XXV Туполевские чтения (школа молодых ученых)». — 2021. — Vol. 2. — P. 66-71